Så nära!

Idag skulle jag ju på LMFAO, så jag hoppade på bussen och drog till slussen där jag möttes av en längre kö än jag någonsin har sätt där. Så jag köade i en halvtimma kanske, det va meningen att jag skulle möta Evy och hennes kompisar för dom stod redan i kön till kölapparna, och se när jag står där mitt i så ringer Evy och säger att det inte finns några biljetter kvar, och dom stod 3!! meter där ifrån!♥
Vi va sååå nära på att se fudging LMFAO live!! ahhhh !! ♥
Så istället gick vi till Mcdonalts och åt och sen satt vi på ett random tåg ett tag. Sen kom vi på att vi skulle dra till grönan och sitta utanför endå så då gick vi runt vid grönan och försökte hitta nån bra plats♥
Så satt vi och snackade med en vakt hela konserten och försökte höra lite, det va jätte kul för hela tiden kom vakterna med folk som försökte smyga in haha♥
Alla berättade liksom deras planer för vakten haha, as kul!
Men sen så fick vi höra lite av "Sexy and I know it" i alla fall, så nu har vi ju åtminstonde hört dom live, annars hörde man mest trumman och basen♥
Det va faktiskt kanske kul att prata med alla som kom där men endå så va det ju sjukt tråkigt att vi inte kunde se konserten, jag hade sett fram imot det jätte länge!♥
Aja dom kommer kanske tillbaka något år :)♥


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Skulle du vilja göra bloglovin-byte med mig? Jag följer hela tiden och tar inte bort efter några dagar. Om du vill så är min länk här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2681438/sannalitensse Bara att lägga till och sen skriva en kommentar med din länk så jag lätt bara kan lägga till dig direkt! :) Blir kul i så fall att få upp dina inlägg så man lätt hittar dom! Kramar!

2012-05-04 @ 23:46:54
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0