Now I belive people who say that they just had the happiest moment in their life♥



Här kommer lite bilder från när vi hängde med John och Edward♥
Jag och Evy kommer också göra en videoblogg som sagt, de kommer bli awesome! Jag måste bara säga att jag filmade vår "resa" till hotellet när vi leta och så så jag ska försöka klippa ihop de, men de e något fel♥
Men nog med snack, här kommer bilderna:)♥





♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x♥x


Kommentarer
Postat av: nicole

Åh e' bara LITE avensjuk på dig ;) Men hoppas du hade det Awesome där! Skulle också vilja åka men kunde inte :(

2012-03-27 @ 22:10:32
URL: http://nicolevoigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0