Ny design!


Kommentarer
Postat av: Pitchi ~ ぴっち - be yourself, be unique.

awesome! fin tunga må jag säga, mhum. C:

Svar: Ikr! ser ut som jag har ätit en väldigt avfärgande sockervadd ^^ Men jag redigerade faktiskt *fusk* hehe xD
wilma hansson

2012-07-03 @ 19:21:09
URL: http://www.pitchi.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du satanist? Undrar bara eftersom du slängde in uppochnervända kors i din design, vilket betyder antichrist, om du nu vet vad det är.
Menar inget illa, men tror att troende bloggläsare tar illa upp.

Svar: Hej, jag visste att jag skulle få den här frågan. Nej det är jag inte, jag använder det för att jag tycker det ser annorlunda ut, inget illa menat alls, för att vara ärlig är jag konfermerad:)Jag vill verkligen inte att någon tar illa upp för det är inte menat så:)
Man behöver inte tro på något för att använda symbolerna, Idag ser vi kors överallt och dom flesta vet nog inte ens vad det står för:)
Ta inte illa upp. själv tror jag inte på någonting :)
wilma hansson

2012-07-04 @ 16:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0