Svar♥

jag! om Önskelista:):
kan man köpa såna skor???
och isånafall vart???

Svar: Haiihaii, jag köpte mina skor på Hisaleonline.com :)♥
28 Januari, 18:07  
Frida om You got to love youre look in the morning♥:
Hej :D Jätte fin blogg vill jag seja :D Hur gammal e du? :D Har du twitter? :D Har du träffat John och Edward ngn? :) (glad för svar)
//frida :)

Svar: Tack så mycket♥ Jag är 14 år:3 ja jag har twitter: @FunnyKawaii ♥ Jag har varit på många av deras konserter, jag har kramat en av dom :3♥
28 Januari, 18:02  
Frida om Teddy bear POWER!!♥:
Var köpte du dem? :D (glad för svar) :)

Svar: Som sagt köpte jag dom på Hisaleonline.com:)♥
28 Januari, 17:46  
Saga om JΞDWΔRD KONSΞRT♥:
Hur gjorde du tröjan? <3
 
Svar: Jag köpte papper som man trycker på tröjor med, och sen så skrev jag ut med vanlig skrivare, följ bara instuktionerna på baksidan♥ Jag köpte papprena på clas olssons♥






Så, jag hoppas ni fick svar på era frågor och om ni har fler frågor är det bara att fråga :D♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Okeej :) Jag e 13:) jag har sett John och Edward en gång bara men ska nog se dem nästa gång dem kommer till Sverige ::) följ gärna mig på twitter: @FridaSaariSwede :) om du vill:)

Kram Frida

2012-01-28 @ 23:34:24
URL: http://wilmisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0