When you're gone, I'll miss you 'till you're here again

Nu kanj ag berätta lite om dom här två dagarna då. Första dan åkte jag direkt från flugplatsen till hotellet, de va skönt att dom kom lite senare så vi kunde chilla lite. Sen kom dom ut och tog kort med alla och så.
Sen igår så va vi vid pride och stod typ 6 timmar för att se dom, och efter det drog vi till hotellet och träffa dom där där dom signerade min cd och John kände igen mig från Instagram haha. Och jag va med i deras twitcam där dom "interviewade" mig och dom tyckte mitt hår och min tröja va cool, *Felling speciall* 
Här är en bild, dom andra bilderna såg jag ut som en potatis på!
Och så träffade vi ju Tara Reid också♥


Fin "anka" John xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0