TokyoExpo :)

ja nu är TokyoExpo över och jag har några biler..men de e inte många x/
aja här kommer dom :)

första dan så va jag och tova där :)


Där träffade vi bla kokorochan som va liiika sööt som vanligt ^3^




sen nästa dag så åkte jag och jennie ^^

och de va lite kul för första dan på väg hem kände jag igen en tjej och jag visste att jag hade läst hennes blogg så jag spenderade kvällen med att söka upp henne och tillslut hitta jag henne och vi bestämmde träff på tokyo expo:D

så här har ni den färgglada Ellen^3^




vi va inte där så länge idaa för de fanns inte så mkt kvar :)

sen drog vi in till stan :)

först hittade vi nån snubbe som jennie och ellen fotade sig me.. sen ville han ha peeengar hihi xP så vi gav honom typ 20 ^3^




sen gick vi gick in på rockzone och jennie provade en tröjja x3



senare gick vi till donken ^^


MMM peeeppar xP




efter se så mötte vi hugo och drog typ till lilje.. och sen va ellen tvungen att dra så vi andra drog till typ nån park ^^






^
l
l
l
l
RANDOM BILD PÅ DOMO ???x3


ja och sen tro jag inte att jag har så mkt mer bilder^^
men jaja ^^
om de va nån som såg mig så säjj hjärna de heh x3

de va lite kul för nån typ gick förbi mejj och ba "hej wilma" jag ba "hej" ???:S visste inte vem de va.. hehe sorry om du typ läser det här nu och vi typ känner varan ^^ 


Kommentarer
Postat av: Ellen

åh, nice nice 8D Jag tar lite bilder från din blogg och lägger in på min, om det är okej ^^

2011-09-04 @ 20:51:33
URL: http://sweetrain.blogg.se/
Postat av: Ellen

vad bra bra :D

2011-09-04 @ 20:56:46
URL: http://sweetrain.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej! Jag tror att det är inte samma Tova som vi känner :) det var en annan Tova där första dagen, hon finns på bild på vår blogg i rosa kigurumi :)

2011-09-05 @ 19:26:29
URL: http://miaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0