"Random Rubrik"♥

Hej hej sorry att jag inte har bloggat så mycket idag, jag har varit ute hela dagen, kom just hem ♥
men här har ni lite bilder från liljeholmen idag:3♥


Först köpte vi glass på ett ställa där man väljer glass sen väljer man typ tillbehör som dom lägger i glassen:3




Jag tog vaniljglass med jordnötssmör, vitchokladsås kokosboll och marsmellows^w^♥


Sen ååååt vi glassen^♥^

Sen gick vi i random affärer x3


Eve är så fin i "sin" nya hatt x3


Dagens outfit btw.. hehe sämsta bilderna med whatever x3♥
 



Ja de va typ alla bilderna..♥
sen har jag och eve vart ute lite och chillat hemma hos henne ^^♥
kanske visar vad jag köpte senare :3♥

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

ÄLSKAR DINA SKOR D: ♥

2011-10-08 @ 23:53:38
URL: http://karolinapaz.blogg.se/
Postat av: Fi

Hejhej bara undrar var har du köpt dina skor? Har för mig att de är Jeremy Scott/Adidas Wings men jag har tyvärr inte hittat någon säker hemsida än. :S Vore supersnällt!



//Fi

2011-10-12 @ 18:09:47
URL: http://pasteldreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0