Leopard costume♥

Hejsan allihopa, idag "sov" Eve och Jennie över här, vi gick och la oss halv 8 på morgonen och gick upp vid 9:3♥
men endå så är jag super pigg och ska troligen dra ut ikväll!!:D♥

men Eve är nog inte lika pigg, den stackaren blev sjuk under natten, och vi som skulle åka och köpa saker till smurf halloween dräckterna vi skulle ha, nu blev inte det av så jag fick inprovisera lite. 
så jag blev en leopard, eftersom jag ska ut med kompisar vill jag inte va för utklädd men jag kommer kanske ha min kigurumi annars, vi får se:)♥

 


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Karo

Sv: Hahahaha, har ätit upp allt Px



Vad duktig du är med makeup, lär mig~ :o

2011-10-30 @ 18:30:42
URL: http://cherryjelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0