Svar♥

Fråga♥ Trogen läsare ([email protected]) om Dagens bildisar♥:

 

Hajj! Det är så att jag ska köpa en Kigurumi från Kigurumistore, och jag måste veta hur mycket frakten kostar annars kanske jag inte får köpa. Du har ju skrivit att du har köpt en från Kigurumistore och borde väl veta det. Tacksam för svar// Agnes




svar♥
Jo jag kommer inte riktigt ihåg vad frakten kostade, jag tror den kostade runt 40 kr :3♥
men sen så blev det 100 kr extra för nån avgift hihi^^♥
men de va så värt det, allt tillsammans blev väl runt 900♥

så jag hoppas du fick svar nog, annars är det bara att fråga igen, men om du går in på sidan så kan du kolla hur mkt frakten kostar :D♥




Kommentarer
Postat av: Tova^^

Min kigurumi kommer också från kigurumistore (jag är den gröna care bear på bilden >.<)) min frakt kostade typ 40 men sen när jag skulle hämta ut den fick jag betala 113 kr för nån avgift^^

2011-11-09 @ 07:50:54
Postat av: Agnes

Tack tack x]

2011-11-09 @ 20:09:02
Postat av: Karo

Sv: Tack, förlåt jag vet inte riktigt.. Det var min mamma som köpte den förra året! :)

2011-11-12 @ 16:37:38
URL: http://cherryjelly.blogg.se/
Postat av: linn

sv:heej :D

nemen :D de är bäst!

kan inte du fråga dina föräldrar vilken dom tog av dom för har redan frågat dom på sidan och då börja de prata om massa annat haha :o

2011-11-12 @ 19:02:56
URL: http://linnplockepinn.devote.se/
Postat av: BeQ

Sötisar ni båda två! ^^

2011-11-21 @ 18:57:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0