TodaysMeet :)

nu har jag startat en hemsida på TodaysMeet, dagens kött, haha nä dagens möte :)
där kan du komma in och chattar me mejj :)

jag kanske inte e inne hela tiden men jag ska försöka va inne ibland
de kommer först finnas i en vecka sen får vi se om ja startar ett nytt :)

du hittar chattrummet här  :)

iden fick jag på pitchis blogg :)

så vad gör ni idag ?:)



förlåt att jag inte har bloggat så mkt, blogg.se har typ nått fel och mina sms inlägg funkar inte.. :(

här e allafall dagens outfit som e en MyLittlePony tröjja från pridemark och byxor från samm xP

vi sees :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Awesome blogg! 8D

2011-05-24 @ 14:41:12
URL: http://jennichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0