13 saningar :D

jag såg på pitchis blogg (www.pitchi.blogg.se) att hon hade skrivigt 10 saningar om sejj själv så jag tänkte sno den iden:)

1. när jag va liten va min favo färg svart, jag älskade spindlar och ritade döskallar hela tiden, jag vet svårtatt tro :P

2. jag haaatar skräckisar men älskar thrillers:)

3. jag blir lätt avis på folk:P

4. jag har haft min egen stil enda sen jag var lite :)
jag ÄLSKAR uppmärksammhet och jag är alltid pratglad :) glor någon på mejj kollar jag ba tillbaka och ler lol :P

5. gillar inte fjortizzar men jag tycker om jag ska få ha min egen stil ska dom oo få ha det sålänge dom uppför sejj snällt och inte e taskiga eller mobbar någon :)

6. jag har aldrig skolkat och jag har aldrig failat på ett prov :D

7. mina favorit band är SNSD och Super junior :)

8. Jag sjunger ALLTID i duschen :P

9. Jag köper aldrig saker till deco den eller beställer från andra för jag tycker det känns mer personligt att göra dom själv

10. jag haaatar spindlar småkryp och insekter

11. Jag äter bara lax på sushi :D

12. Jag missar aldrig ett avsnitt av family guy, okej ibland när jag har typ träning men annars inte :P

13. Mitt lyckotal är 13 :P

så det va det :)

lol såklart måste man ha en bild så ja jag lägger ut en från fotoalbummet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0