På resa del 1

hej hej som dom flesta vet har jag varit i spanien, jag kom hem på nyår och jag tänkte blogga mitt första inlägg på resan:D låt oss börja med SHOPPING. dom har typ minst 100 affärer på samma gata med typ samma saker (typ turist affärer) med sånnt som håller ett tag men endå kostar typ ingenting:D
så jag ska visa lite saker jag köpte:D
jag köpte förutom det här några ringar hårspännen och presenter^^

jag köpte 3 väskor:D


SVAMPBOB:D


HELLO KITTY!


och den här SÖÖTA lilla väskan som jag bara va tvungen att köpa:D

sen köpte jjag ett gossedjur!

DORAEMON!!!

och en plånbok och ett mobil/kamera fodral som dragkjedjag typ losna direkt på men jag ska sy den:D


mobil/kamera fodral:D


plånbok^^

aja jag bloggar mer imorron pappa tjatar om att jag ska lägga mejj
sees:D


Kommentarer
Postat av: Ofelia

Aww, guud vilka söta saker! :D

2011-01-05 @ 13:17:32
URL: http://ofeliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0