BRA PLATSER!



i förr går var jag mamma och bettan på we will rock you på cirkus(mammas förra jobb)
vi hade bästa platserna vi satt precic framför cenen alltså inte längst fram men där dom ientligen har judetvi hade riktiga stolar och en bänk framför oss som fotstöd!
 vi satt här!


den här bilden e tagen från senen:D


på senaste tiden har jag värkligen nörjat shane dawson haha!!

den här gjorde jag haha så ser ni bevid på min nördighet hahahaxP
 kolla hanns youtube sida:D



haha så det va det vi sees:D
 


Kommentarer
Postat av: Linnzy

Hej! Vad kul att du hittade min blogg. Lycka till med dina smycken! Det är jättekul men ibland kan jag tröttna på dem...

2011-01-07 @ 21:16:41
URL: http://yumedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0