Mot farsta!

nu ska jag dra till farsta med min lilla kompis ellen :D
vi ska shoppa lite :D
vi tänkte köra laserdome men orkade inte åka massa tunnelbana och buss idaa :D
aja så vi ska till farsta, jag har just fixat håret med min plattång, man kan göra mk med en plattång kolla bara :D



så igår hade jag väldigt tråkigt så jag provade på en ny maskerad dräkt, gjorde det inte i ansiktet men det va nog bara tur för det har inte riktigt gått bort :P


kankse lägger upp bild sen om jag köper nått sees

och glömm inte komenteraa!!!!:D


Kommentarer
Postat av: Testplatsen - vi testar, du läser!

Vad söt du är - 8D <3



/Ofelia

2011-02-14 @ 13:28:21
URL: http://testplatsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0