PÅSK :D

ja nu har de ju varit påsk :)

nu ska ni få se vad jag gjorde i påsk :)

först så kom vi till morfar och sovxP

dagen efer gick vi på marknad:)

här e några bilder :)























och sen så köpte Edvin sockervadd :)



haha vacker bild :P

sen så målade vi ägg :)



åt vänster : mitt åt höger mammas :P



mitt                          mammas                     edvins :)




mitt: FAAIL:P



och så åt vi såklart påskbord :)



ja de va väll mest de :)

så vi sees :)

ps: vad har ni gjort i påsk??:) bloggar ni om de kommer jag hjärna och läser :) så lämna bara en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Kriss

Fina bilder! :) Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar, eller två :P

Kram!

2011-04-25 @ 10:39:51
URL: http://justaword.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0