Fimo Grejor?:P

hej jag ville bara göra det här inlägget :)
många tror att för att göra fimo-charms måste man ha massa prylar .. typ som kavel och knivar och formal och allt sånt :O
men när jag började hade jag inget ..
jag började med en vanlig kniv och jag andvände ett glas till att kavla me :) de funkar presis lika bra :

de enda du behöver är i stort sätt din kreatevetet ... och lera såklart annars går de nog inte så bra hhaha :P

jag har inte visat några charms på länge så jag tänkte visa lite i en video :P
min röst låter muppig men enda :9
såklart har jag gjort fler saker efter de här :P




herrå sees ska dra ut och träna till prov me eve :D

om de inte går att kolla på klippet, gå in på min yt kanal :P http://www.youtube.com/user/FunnYKawaii?feature=mhum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0