Gästbloggarn is in tha house :D<3

Hejhej :D Stina is in tha house 8D
Idag var jag ute på en promenad med hela familjen ikl. hunden 8D.
Jag var ganska tveksam med att följa med först men alla tvingade mig ju och internet funkade ju ändå inte så jag hade inte direkt något val. Jag var jätte sur för att dem tvingade mig, men efter ett tag så kändes det ganska bra att komma ut i alla fall :D
När jag kom hem gick jag ner och mamma satte igång en brasa :D
Jävlar va skönt me lite värme efter en timmes promenad runt långsjön :D
Tyvärr så kan jag inte lägga upp en bild på dagens outfit för jag vet inte hur man tar kort med min webbcam på min nya dator ''/ men försöker fortfarande hitta de :P och min facelook vill ni inte ens se, jag e så jävla sliten.
Puss och Kram

Stina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0