Heartbroken♥

Hej på er, sorry att jag inte har bloggat jag har varit så upptagen med att stalka jedward haha♥
Men Evy skickade ju en länk till mig där de stod:

John Grimes of Jedward has confirmed that he is dating model Kelsey Mc Daid. Close sources to the Grimes twins have told the Irish Daily Mail that John has been dating Kelsey secretly for 7 months.
Pictured below is model Kelsey.
Yes she is a stunner but we know that all Jedheads are so jealous of her and the amazing boyfriend she has.

She has made a facebook account to answer questions about her steady relationship.
Also she has several status updates about getting death threats.Please dont send
her them, think of John he obviously loves her.

You will find her account under

Kelsey Mc Daid with a profile picture of "her best friend" Edward.

Jag vet såklart att jag inte har nån chans med dom haha så tro inte att jag e nån crazy fan girl som tror jag kommer gifta med med honom haha men endå jag tycker bara de är konstigt, och jätte många jedheads måste va helt förstörda♥
Men de e sånt man får leva med, vi får lära oss att va glada för hans skull..eller hoppas att det är ett ryckte haha;)♥
Nej men tydligen har hon fått dödshot av fans och de tycker jag är helt fel, tänk på John, han skulle verkligen inte bli glad om han fick reda på att ni gjorde så så sluta med de dom som gör de♥
De va de jag ville säga haha och hoppas ni har de bra♥
När jag och Evy mår lite bättre ska vi göra en vlogg om allt som hände så förbred er på en lååång video haha♥



Jag och John♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0