Got my lipstick on here I come duh duh duhm♥

Haii haii på er, hur är läget? Haha juste de va lite kul när jag frågade Edward♥

Jag: "Hey Edward, what's up?"
Edward: "My hair usually is but not today"

Hahaha har de på film, så gullig haha. Men nu ska jag plugga mer franska sen ska jag snart dra till hotellet och vänta på dom igen, hoppas dom kommer innan elva♥
Men även vi inte hade fått träffa dom igår hade vi får massa nya jedward kompisar, alla e så kuliga så!♥
Vi ska träffa dom idag igen!:D♥
Men de va endå underbart när dom kom, jag fick andra kramen av John och han typ kasta sig på mig så jag flög bakot och typ försökte bita mig i kinden eller nått haha, vet inte vad han höll på med, men de va så gulligt!!♥
Men nu har jag skrivigt en lång text så då måste ni ju få en drogad bild också;P♥



Juste, glömmde nämna att vi bara hade två lektioner idag. Först hade vi ingen svenska för läraren va sjuk sen så hade vi ingen idrott och inget klassråd så vi hade bara hemkunskap och NO, lyyyx♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0