Dag 1: En bra låt♥

Jag har bloggbrist så jag får väl ta och göra den här listan, kommer därimot inte tar en pär dag haha




♥Dag 1: En bra låt
Dag 2: Något jag är bra på
Dag 3: En bra blogg jag läser varje dag
Dag 4: Min högsta dröm just nu
Dag 5: 5 saker ni inte visste om mig
Dag 6: En person jag träffar ofta
Dag 7: En person jag vill träffa
Dag 8: Min favorit bild
Dag 9: 5 saker jag inte klarar mig utan
Dag 10: En bild på ett djur
Dag 11: Min favorit färg och varför
Dag 12: Nått du vill göra men inte vågar
Dag 13: En ful bild på dig
Dag 14: Hur min mobil ser ut
Dag 15: Något jag inte är bra på
Dag 16: 3 sporter jag gillar
Dag 17: Ett ställe jag vill åka till
Dag 18: Varför jag skapade en blogg
Dag 19: Det bästa tv pogramet
Dag 20: Något jag vill köpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0