Kors

Är det bara jag som tycker att det är lite roligt att folk går runt med kors överallt utan att igentligen veta vad det står för, Hata mig inte för jag säger det här, jag tycker det är snyggt och så och har inget imot det. Men om folk ska klaga på folk som andvänder upp och ner vända kors så tycker jag att dom ska se det från båda hållen. Jag är verken "Satanist" eller "Kristen" men jag har inget imot någon av dom. Och om folk går runt med "Vanliga" kors så tycker jag inte att dom ska klaga på folk med upp och ner vända kors eftersom alla har ju faktiskt rätt till sin åsikt, eller vad tycker ni? 
Jag vet inte själv vad jag riktigt tror på men om jag skulle tro på Gud skulle jag antagligen också tro på Jävulen. Antagligen inte som en röd litten gubbe med horn där nere men bara som någon ond kraft eller så. Jag har märkt att jag får ganska mycket frågor om det och jag vill bara klarna upp att jag tycker all har rätt att tro på vad dom tror på. 
Såklart kan dom som är liksom super mega kristna bli "Nertryckta" om folk går runt med upp och ner vända kors, men då tycker jag även att satanister ska ha rätt att känna sig nertryckta av fok som använder "vanliga" kors. 
Såklart ska man inte ha rätt att trycka ner varandra fysiskt eller psykist, man ska fortfarande respectera varandra och varandras val. 
Så det va det jag ville säga.
Hoppas ingen känner sig nertryckt av det här för då är jag verkligen ledsen för det, jag väljer inte sida och ni borde alla respectera varandra och varandras val :)

JAG ÄR VERKEN KRISTEN ELLER SATANIST.
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Kloka ord! :D

Svar: Ikr ;)
wilma hansson

2012-09-03 @ 21:53:45
URL: http://iwasntheeeere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0