I'm not afraid..I promise

Hej på er, hur är läget?
Har ni någonsin tänkt på hur läskigt det ska bli att väga upp? Tänkt på hur mycket som kommer förändra och att ni någon dag aldrig kommer få träffa era närmaste vänner igen?♥
Om jag ska vara ärlig är jag faktiskt jävlig rädd för att växa upp. Jag kommer aldrig kunna bli ung igen.. aldrig gå i skolan igen♥
Det kommer kännas jätte konstigt.
Hälst av allt skulle jag bara vilka vara "Forever young" liksom men det funkar ju inte riktigt så♥
Så jag antar att det bästa jag kan göra är att växa upp och göra någonting som jag älskar.
Vad är meningen med att leva ett liv med ett jobb du inte gillar? Det kommer jag aldrig förstå...♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0