GrötMask♥

Nu undrar ni säkert.."wilma vrf har du grött i hela ansiktet??x3
haha jag ska berätta ^w^
Havregryn är väldigt bra för hyyyn x3
haha
men undviker lättare finnar om man gör dehär då och då ^^
så de enda du behöver göra är att ta en näve havregryn och hälla lite vatten på, sen är det bara att sprida ut i hela ansikter!♥



sen är det bara att tvätta bort och de e klart ^^




De va väll inte så svårt ?^w^
Bilderna är ju inte precis så jätte fina men jag hoppas de va till lite hjälp endå :3
Vi ses ♥


Kommentarer
Postat av: true story

jag tycka mycket om andra bilden. hihi kommer ihåg när jag testade det där ._.

2011-09-28 @ 16:44:56
URL: http://randoomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0