Halloween!!♥

Kom just hem från halloween firande med Beatris, Evelina, Emely, Max, Jennie, Oskar, Lucas och Alexander♥
Först va vi ute och körde bus eller godis "hehe" jag åt mindre godis än vad jag trodde, jag äter ju inte godis men på halloween så gör jag det :3♥
Sen gick vi hem och kollade på "Halloween"!♥
jag har sagt förut att jag aldrig ska se mer skräckisar, men nu va den inte läskig alls!^^♥
de va jag som ba "neeej inte skräckfilm" sen satt jag ensam längst ut vid ytterdörren och skrattade typ hela tiden!x3♥
det var synd att jag och eve inte kunde va smurfar men jag gjorde ett sår på benet och typ tog lite random blod och tupperade håret jätte mkt, men de gick typ ur direkt (dumma hår) och så blev det lockigt fast jag hade plattat det .. som vanligt T.T ♥
jaja nu ska jag chilla lite och sen gå och lägga mig.. sees !♥



hmm btw.. inte riktiga ringar under ögonen hahaha bara smink!! :D♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skärt dig på riktigt?

2011-11-04 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0