TÄVLING:)

jag är med i en tävling på kokorochans blogg där man kan vinna hjärtformade solglasögon :)

jag skulle vilja ha dom svarta för att jag har redan rosa och de känns som att svarta kan man lixom ha till allt :)
så vilken färg jag än har på kläderna kan jag alltid ha svarta :)
jag har ju rosa och jag älskar dom värkligen, men sen om man har svrta blir de lite mer lixom inte bara kawaii eller lolita utan jag kan lixom ha dom om jag bara har jeans och t-shirt eller när jag har nått rött på mejj så de inte krachar(inte för jag bryr mejj så mkt men enda) 
vill ha svarta endå :D
hoppas de är inlägger räckte :D

 

hoppas ni oxo vill va me och tävla:) annars finns dom ju på www.beccadesign.se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0