Sälja?

hej jag har gjort väldigt mkt nya charms och deco den på senaste tiden nu :)

ja har tänkt och jag kännar ju ingenting på det så om ni vill får ni hjärna beställa saker vi kan prata på msn och bestämma och du kan mejla mejj på [email protected]

för det skulle va så kul :)
jag kan göra de mesta du kan kolla några nya saker här
http://www.youtube.com/watch?v=xptdnlTQflk

så om ni mejlar kan vi bestämma hur allt ska gå till :)

jag kan göra halsband och jag skulle ju kunna göra en tårta eller chocklad eller vad som helst till ett kompis halsband eller ring eller vad du vill :)

ni får hjälpa mejj med priser och vad ni vill betala :)

vi får se vad som händer men jag kankse ska starta en till blogg där jag bara säljer saker :)

så vad tycker ni?:D
skulle ni vilja beställa från mejj ?

tack på förhand herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0