NY BLOGG

Hej allihopa :) jag ska börja med att säjja att jag såklart kommer behålla den här bloggen :) men jag ska starta en till blogg där jag säljer mina smycken och sånnt :)
jag hoppas att om ni e intresserade så kan ni gå in och kolla :) jag har inte lagt ut nått en men jag kommer börja :)

jag tror att tillattbörjamed kommer folk få skicka pengarna i ett kyvär eller så så när jag får pengarna skickar jag det ni har beställt :)
såklart kommer man få pruta och så för jag e jätte dålig på priser :)

jag hoppas värkligen att ni e intresserade så gå hjärna in och kolla :)

www.cutefimo.blogg.se


här e headern jag gjorde igår :) jag e inte proffs på headers för jag har bara paint men andå :)



så hare bra :) vi sees :)


ps: yeey idaa blir de tårta, mamma fyller år :D


Kommentarer
Postat av: kattungen

Hej vännen.

Tänkte att jag skulle ge dig en rad med bra tips att tänka på när man säljer via blogg (misstag jag gjort och tips jag fått tidigare när jag var ny)



Kan jag få din mailadress så fixar vi det?

2011-03-28 @ 19:58:32
URL: http://sakitty.blogg.se/
Postat av: bea

Gratta henne i efterskott från mig! ;) <3

2011-03-30 @ 19:59:28
URL: http://iwasntheeeere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0