nya skor:D

jupp som rubriken säjjer har jag köpt nya skor!:D
och fått ny mobil
de där me mobilen e lika kul som sorgligt jag kommer missa min gammla mobil och skal :/
jaja
jag ska andvända den förra som typ ipod;)

men här e bild på skorna


coola va?:D

sen ska jag och makrina till grönan 9 juli och kolla på JEDWARD!!!:D
så om ni ska dit, och ser mejj glöm inte att säjja hej och jag kommer ba heeeeej random person!!!:D
haha men aja jag och makrina ska göra tröjjor:D

sitter och nördar jedwards bad behavior nu, dom va me i sommarlov så äntligen finns en bra variant på låten!!:D



AWESOME!!:D

så hur firade ni midsommar
själv drog vi till landet, vi brukar fira me kompisar på värmdö men de blev inte så:/
aja landet va kul:)

vi sees på grönan:D


Kommentarer
Postat av: Stina

KIIIGURUMIIII!!!!!!!! :ooooooooooooooooo <3

2011-06-26 @ 19:44:23
Postat av: Elaine Lima

Söt blogg <3<3<3<3 Vart köpte du skorna med vingar och din kigirumis?

2011-07-02 @ 12:30:53
URL: http://starwberry.blogg.se/
Postat av: Elin

vart köpte du skorna och hur mycket kostade dom? :) <3

2011-07-15 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0