Pagoni

har tänkt ett tag nu att jag ska beställa från pagoni så jag kollade rean och hittade lite saker jag tänkte beställa :)



band, typ 6 kr m:F



mini bestik, ca 7 kr sätt :)




hjärtformade ringstommar, 12 kr för 2 st :)




smyckes ringar (va ett måste) 10 kr för 20 st:)


och sen kanske de blir lite kedja eller nått:)

köpte änligen fimo igen för nåra dar sen när jag va me tova i farsta :)
köpte ett hellt start paket till me typ aaalla färger x3 så har pysslat ganska mkt nu :)
köpte silikon lite ögonpinnar, små speglar att decorera(som jag troligen kommer sälja) och ett stort paket me vit fimo :)

men endå tror jag inte att jag gjode av med så mycket :) kanske runt 550 eller nått :) och de e ganske billigt för allt de där :)

just nu e de lite fimosar i ungnen som jag kan visa nån annan da eller lite senare :)

vi sees :)


Kommentarer
Postat av: keela

det ligger i Ljusdal, vet inte om det finns i Stockholm :p

2011-07-29 @ 13:23:26
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0