Jedward på sommarkrysset!=:D

snart åker jag till landet s jag kommer inte blogga på ca en vecka :)
men som ni kanske vet så va jedward på sommarkrysset igår! och jag va där!!1
jag spenderade 12 timmar ensam utan åkband och utan mat på grönan för att få se dom! jag kom dit 10 på morronen och kom hem runt 11 på kvällen!

men de va så värt de!
de va jätte kul att se dom!
men de kändes som man hade sätt dom förut för att man har sätt alla deras videos (hehe)

så ja här kommer lite kliopp!
jag har massa fler!
så kolla min yt kanal för uppdateringar!!

Klicka HÄR för att komma till den!

så här e 3 klipp:D






så vi sees om nån vecka! jag kanske hinner slä'nga in nått inlägg under veckan men vi får se :D
'


Kommentarer
Postat av: Keso ^^

Haha, jag är ganska säker på att jag såg dig :P

2011-07-15 @ 14:03:58
URL: http://kakornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0