LOOOOV!!!:)

Äntligen lov:)
jag har längtat hela veckan:) idag hade vi som tur vikarie på non så vi fick fortsätta me våra hus :)
jag kan lägga in en bild när jag har tagit hem det :) jag har vart klar länge, först av alla faktiskt(skryyyt) haha
men jag är ju pysslig av mejj :D
jag har suttit nåra kvällar och gjort fimo jag lägger in lite bilder när jag e klar :)

har gjort ett armband i allafall, eller faktiskt 2 ni får se de andra sen :)

va ska ni göra på lovet :) själv ska jag i allafall köra laserdome me några kompisar :)

e det bara jag som tycker de oftast e roligare att hänga med killar, tjejer e så tråkiga oftast :P killar vill lixom hitta på saker typ laserdome och tv-spel och allt typ haha :P men till lasedome ska jag me både killar och tjejer så vi ses :)


på bilden har jag min hello kitty tröjja so mjag köpte för ca 50 kr på hm för ett tag sen :) det e synd att de inte finns så mkt hello kitty kläder för äldre..:( men ajja man får ta de man kan hitta :D
vad ska ni göra på lovet?? något kul :)?
vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0