Svar till Frågestund :)

Nu tänkte jag svara på frågorna från frågestunden jag hade för ett tag sen :)

så Let's Start xP

Från: Josefin<3
Hur blev du så intersserad av 'söta saker' haha xd

Svar : jag vet inte riktigt:) det va kanske när jag kollade runt på olika bloggar och hittade dom sööta stilarna :)

Från: Bea
Här kommer några xD
Är du oskuld? :D
Vem var din första kyss? ;)
Vem är din bästa kompis? ^^)
Vilket är det bästa minnet du har med mig? :) <3
Puuuuuss och kraaaaamm, saknar dig! :( <3

Svar: 1: haha ja bea..lite uppenbart xP
2: jag har inte haft min första seriösa kyss en :)
3: jag har många bästisar, såklart är du en av dom :)
4: hmm det bässta minnet jag har med ejj är på dagis när vi hade tuggumi och fröken försökte fånga oss men sen spottade vi ut det i brunen bakom dagiset, och du svalde ditt :P

Från: amanda
om det inte är försent vill jag gärna ställa några frågor:^.^
- Hur lång är du?
- Vilket är ditt favvo band?
följd fråga från den andra
- vilken låt gillar du bäst från det bandet

Svar:
1: jag är ca 168 ^^
2:mitt favo band som spelar och sjunger är nog An cafe :) men av dom som dansar och sjunger är det SNSD eller Super Junior:)
3:från An cafe är det nog wagamama koushinkyouku och från SNSD är det antingen Gee eller Oh tror jag gillar Gee lite mer ^^ och från Super Junior är det RingDingDong:)

Från: bananfluga

sjukt söt blogg, men har några frågor domdära "dina skapelser" är dom i cernitlera ? o:

och på vilken hemsida/fotoredigerare har du gjort din bloggdesign ?

Svar:
Tack så mkt :)
1:Mina skapelser är i fimo lera :) som går att köpa på många pyssel affärer som panduro och inspera:)
2: jag har gjort min bloggdesign i paint :)

Svarså jag hoppas att ni gillade svaren på frågorna och ja det va dom frågorna jag fick :)

om ni nu skulle ha några mer frågor är det bara att fråga mejj på bloggsvar högst upp:) ----->



vi sees :D


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha fin bild

2011-04-29 @ 20:54:09
URL: http://shinohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0